Tukaj je vaša praktična knjiga

POT DO ODLIČNE ZDRAVSTVENE PRAKSE

Knjiga za zdravstvene strokovnjake, managerje v zdravstvu, zdravnike,  medicinske sestre, farmacevte, fizioterapevte, študente , zdravstvene tehnike  in vse, ki skrbijo za pacienta.

 Kaj je v knjigi

Namen knjige je podati praktična vodila za izboljševanje lastne zdravstvene prakse. Pri izboljševanju zdravstvene prakse ne gre za raziskovalno metode, ker izboljševanje kakovosti ni raziskava ampak izboljševanje in standardizacija procesov. Presoja vsakdanje prakse ugotavlja možne vrzeli (variabilnosti, odklone)  glede na standarde in iskanje rešitev za njeno izboljševanje.  Kljub temu, da ne gre za raziskavo, zahteva presoja lastne zdravstvene prakse natančno načrtovanje in izvedbo projekta z resnostjo, ki je značilna za raziskave.

Nacionalne usmeritve za razvoj kakovosti v zdravstvu  naštevajo šest načel kakovosti: uspešnost, varnost, pravočasnost, učinkovitost, enakost in osredotočenje na pacienta

Osreodočenje na pacienta

Varnost

Uspešnost

Učinkovitost

Pravočasnost

Enakopravnost

Kakšno znanje si boste pridobili?

Kako doseči upoštevanje načel kakovosti v našem zdravstvenem sistemu?  Kako vzpostaviti sistem kakovosti v zdravstvenih organizacijah in pri drugih izvajalcih zdravstvene oskrbe? Kako nenehno izboljševati kakovost storitev in varnost pacientov?   Kdo je odgovoren, da kakovost ni takšna kot si jo želimo, da je varnost pacientov slabša kot bi lahko bila?  Kako vplesti kakovost in varnost v vsakdanje delo zdravstvenih strokovnjakov?  Vprašanj je veliko in odgovori so znani.  Zakaj se načela, metode in orodja kakovosti tako počasi in sporadično uvajajo v vsakdanje praktično delo?

Z

Kaj?

V tej knjigi je opisan praktičen pristop k presoji lastne vsakdanje zdravstvene prakse in njenemu  nenehnemu izboljševanju.

i

Koliko strani?

269

Priložen CD

Priloge za pmoč pri praktičnem izboljševanji kakovosti

Slike

Prek 30 slik

Poglavja

Prvo poglavje

Uvod

Drugo poglavje

Razumevanje kakovosti v zdravstvu

Tretje poglavje

Izboljševanja kakovosti

Četrto poglavje

Osredotočenje na pacienta in svojce  – pacient in svojci kot partnerji

Peto poglavje

Nenačrtovani, nenameravani  in neupravičeni odkloni v zdravstveni praksi

Enajsto poglavje

Predstavitev  in poročilo

Šesto poglavje

Spremembe za izboljšave

Sedmo poglavje

Splošno o presojanju  zdravstvene prakse

Osmo poglavje

Ključne stopnje presoje in izboljševanja zdravstvene prakse

Deveto poglavje

Uvajanje sprememb

Deseto poglavje

Ponovna presoja in vzdrževanje izboljšav

Prenesite si poglavje

Poglavje 7

Splošno o presojanju zdravstvene prakse

Author

Avtor

dr. Andrej Robida, dr. med.,

otroški kardiolog  (AEPC, FACC)

izr prof. pediatrije injavnega zdravja

Več kot 20 let se posveča kakovosti in varnosti zdravstvene obravnave.  Učil je kakovost in varnost na zdravstvenih fakultetah, mariborskoi medicinski fakulteti in  sedaj samo še na eni gakulteti na magistrskemin doktorskem študiju. napisal je več člankov o kakovosti in zlasti o varnosti.

Počasi, zelo počasi prodira zavedanje, d aje tekmovalnost v zdravstvu lahko samo na kkaovosti in varnosti, brez potvarjanja izidov zdravljenja in skrivanja napak pred  medicinsko in zdravstveno strokovno javnostjo

Usposabljanje

  • Medicinska fakulteta Ljubljana
  • Erasmus University Rotterdam
  • Hospital for Sick Children London
  • Johns Hopkins University
  • University of Florida

Naslovi

  • Zdravnik
  • Učitelj

Kaj pravijo ljudje

Tisti, ki so knjigo prebrali

Knjiga prof. dr. Andreja Robide je namenjena vsem v zdravstvu - prav vsem, od strokovnih do laičnih krogov.
Po njej morajo seči prav vsi zdravstveni profesionalci. Pri svojem delu jo lahko uporabljajo zdravniki, medicinske sestre, farmacevti …, skratka vsi člani tima, ki bdijo nad bolniki. Srednji in t. i. top managament sta s knjigo dobila orodje za uvajanje in izboljševanje kakovosti. Knjiga sodi v srednje šole in na fakultete, saj je prav v teh krogih potrebno opraviti začetne korake promocije kulture varnosti. Prepričan sem, da bodo tudi bolniki segli po njej, kar bo zaokrožilo krog možnih bralcev. Skratka, knjiga bo omogočila dvig strokovne kakovosti , ekonomsko kakovost  ter družbeno kakovost. Knjigo toplo priporočam.

mag. Dorjan Marušič, dr. med.

Bivši minister za zdravje v RS

Prof. dr. Andrej Robida je v ambientu fužinskega arhitekturnega muzeja predstavil svojo novo knjigo »Pot do
odlične zdravstvene prakse«. Avtorja, ki je vse dopoldne »držal« v pozornosti skupino slušateljic in slušateljev, pretežno s področja zdravstvene nege, ni treba predstavljati; zdravnika pediatra, ki je v letih od 2001 do 2007 na Ministrstvu za zdravje vodil oddelek za kakovost in v tem času izdal vrsto uporabnih publikacij, je skozi kakovost spoznal tudi širši krog medicinskih sester in babic.

Darinka Klemenc, dipl. med. sestra

Bivša predsednica Zbornica zdravstvene in babiške nege Slovenije – Zveza strokovnih društev medicinskih sester, babic in zdravstvenih tehnikov Slovenije

Da bi se kakovost zdravstvenih storitev v Sloveniji izboljšala, bi morala vodstva zdravstvenih ustanov in zdravstveni strokovnjaki spoznati, da lahko zdravstveno obravnavo in oskrbo izboljšajo sami. Pri tem bi morali
dejavno sodelovati vsi vpleteni, vključno z bolniki. To so le nekatere ključne misli v Vodniku za izboljšanje kakovosti in presoje lastne zdravstvene prakse, kot je svojo knjigo »Pot do odlične zdravstvene prakse« poimenoval dolgoletni vodja oddelka za kakovost na Ministrstvu za zdravje RS, kjer je svoje bogate izkušnje z obvladovanjem kakovosti na tujem poskušal preplesti z danostmi slovenskega zdravstvenega sistema. Priročnik »Pot doodlične zdravstvene prakse« je nepogrešljivi vodnik vsem, ki se bodo oz. bi se morali lotiti izboljševanja lastnega dela v zdravstvu, pa tudi nujno branje vsem, ki želijo razpravljati o kakovosti v slovenskem zdravstvu,
saj je kakovost zdravstvene oskrbe »nenehno prizadevanje vsakogar – zdravstvenih strokovnjakov, bolnikov in njihovih svojcev, raziskovalcev, plačnikov, načrtovalcev in izobraževalcev, da uresničijo spremembe, ki bodo privedle do boljših zdravstvenih izidov za bolnike, večje uspešnosti delovanja sistema in boljšega razvoja strokovnjakov.

prof.dr. Janko Kersnik, dr. med.

Paypal
Visa
Master Card
american_express

Kaj  boste dobili?

Knjigo v trdi vezavi

CD


s2Member®