Naučite se odličnosti

Praktično izboljševanje vašega vsakdanjega dela

Pridobite si certifikat praktikuma izboljševanja kakovosti v zdravstvu

Tukaj je vaš  

e-tečaj o praktičnem izboljševanju kakovosti. 

Najprej si poglejte  video  in preberite kaj vam ponujajo  moduli in kaj boste spoznali v vsaki lekciji.

DOBRODOŠLI

ALI ŽE IMATE CERTIFIKAT?

Pridobili si boste kompetence za praktično izboljševanje kakovosti v vašem timu, enoti ali oddelku.  Če si še niste ogledali vsebine modulov tečaja, lahko to storite tukaj Tečaj je osnovan na video predstavitvah na podlagi znanstvenih raziskav o izboljševanju kakovosti v zdravstvu. 

Vljudno vabljeni!  

Priprava tečaja nam je vzela več mesecev. Želimo, da tečaj kar najbolje ustreza vsem poklicnim skupinam v zdravstvu v prizadevanju praktičnega izboljševanja lastne zdravstvene prakse in prakse v zdravstvenem timu. 

Praktikum izboljševanja kakovosti
Premik od teorije v prakso

Pripravili boste  načrte za izboljšave tistega, kar je pomembno za vašo dejavnost.

Znali boste opisati in uporabiti orodja za izboljšave uspešnosti.

Izvajali  in učili se boste iz majhnih testov za spremembe.

Zbirali in analizirali boste podatke o vašem sistemu.

Načrtovali boste dolgoročno zadržanje izboljšav, ki ste jih naredili.

Moduli in lekcije

5 modulov in 19 lekcij

Čas

Predvajanje videa: 3 ure 15 minut

Video

22

 

PDF

Bonuses

Učitelj

Prednosti

e-tečajev za

ustanove

 E-tečaj o praktičnem Modelu za izboljševanje je dostopen vsem zaposlenim  

Lahko ga uporabljajo posamezniki, še bolje pa  skupaj v timih, enotah in oddelkih. 

DOBRODOŠLI

10-tedenski tečaj 

Vabimo vas, da prijavite vaše zaposlene, da boste tako lahko zagotovili njihove kompetence  z Modelom za izboljševanje kakovosti.

Orodja za izboljšave so enostavna. Uporabite jih!

Tečaj, ki vam bo končno omogočil kako izboljševati kakovost vaše lastne zdravstvene prakse kot posameznik, kot zdravstveni tim in kot enota v dejavnosti, kjer opravljate vsakdanje delo. 

Ne odlašajte! Pridobite si e-tečaj še danes in si prihranite čas in denar. Ko bo števec dosegel ničlo, bo nakup  še vedno možen a po višji ceni.

Pohitite! Popusta ne bo več, ko števec doseže ničlo.

Dnevi

:

Ure

:

Minute

:

Sekunde

Naučite se kako izboljševati lastno zdravstvene prakso v korist vaših pacientov.

Praktično izboljševanje kakovosti in varnosti pacientov - kratek uvod

93 sekund

 Certifikat osnov  izboljševanje kakovosti  zdravstvene oskrbe

S pridobitvijo certifikata osnov kakovosti in varnosti pacientov boste pridobili ali nadgradili svoje znanje in veščine in dokazali samemu sebi in vašemu delodajalcu, da lahko veliko pripomorete k izboljševanju vsakdanjega dela.

Certifikat boste dobili, ko boste končali vse module o kakovosti in varnosti pacientov in  dokazali svoje znanje s tem da boste teste  v obliki izbire več možnih odgovorov rešili pozitivno z rezultatom najmanj 75%. Na razpolago bodo  trije poskusi.

Tečaj o praktičnem izboljševanju  vašega dela vam bo pomagal povečati zadovoljstvo  z vašimi uspehi in uspehi vašega tima.  Vplival bo na razvoj vaše delovne poti, pripomogel k boljši kompenzaciji za vaš trud in izboljšanju vaših delovnih in življenjskih pogojev.

 Tečaj vas bo  vodil po korakih do uspešnega začetka in dokončanja projekta za izboljševanje kakovosti  vaše vsakdanje skrbi za paciente, ki vam zaupajo, da boste zanje storili vse  za izboljšanje zdravja. 

Tečaj ima 5 modulov  in 19 lekcij

Modul 1 - Uvod v izboljševanje kakovosti v zdravstvu

  1. Zgodba o pacientki
  2. Vrzeli v zdravstveni obravnavi
  3. Zakaj kakovost v zdravstvu
  4. Globalni cilji zdravstva in 6 nacionalnih ciljev kakovosti za vse, ki so povezani z zdravstvom
  5. Razlaga 6 nacionalnih ciljev kakovosti v zdravstvu
  6. Kako se lahko spremenimo z uporabo Demingovega sistema globokega znanja?

Modul 2 - Model za izboljšave, vaše orodje za spremembe 

  1. Postavitev ciljev
  2. Izbira meril
  3. Oblikovanje izboljšav
  4. Testiranje sprememb

Modul 3 - Merjenje za izboljšave

  1. Zbiranje podatkov in časovna karta
  2. Stratifikacija podatkov in ponavljajoči se NIPU krogi

Modul 4 - Analiza podatkov

  1. Uporaba podatkov za izboljšave
  2. Histogram, Paretov diagram, razsevni diagram

Modul 5 - Vodenje izboljšav

  1. 4 faze izboljševanja
  2. Človeška stran izboljševanja kakovosti
  3. Delo s člani večpoklicnega tima
  4. Zaključek
Audio kakovost

Zaznavanje potrebe po praktičnem znanju s področja kakovosti in varnosti v zdravstvu je vedno večje. K temu spodbujajo tudi zunanje presoje zdravstvene prakse. Vsak zdravstveni strokovnjak, vsak, ki dela v zdravstvu je odgovoren za svoje delo in njegovo izboljševanje.

Kakšno je  tveganje za neznanje?

Nesreča ob epidemiji z SARS-CoV-2 nas je naučila, kako je mogoče poskrbeti za paciente in za lastno varnost pred okužbo. Zaradi neurejenega sistema obvladovanja tveganj in preprečevanja napak ter  izvajanja praktičnih projektov izboljševanja kakovosti  je umiralo tudi zdravstveno osebje.

Če resnično želimo izboljšati strukture, procese, izide in vzorce profesionalnega obnašanja, potem se ne bomo mogli izogniti pridobitvi kompetenc s področja kakovosti in varnosti zdravstvene obravnave.

 Ta tečaj vam bo pomagal odkriti vrzeli  v vašem znanju , veščinah in pristopu k problemom zdravstvene prakse. Tako se boste izognili  zapravljanju časa in drugih virov za popravo stvari, ki bi jih lahko v prvo naredili pravilno.

Tako boste ponosni na tisto, kar delate vsak dan, vrnilo se bo veselje do dela, postali boste uspešnejši in zadovoljni.

 

Kaj boste s tečajem pridobili?

Modul 1

  • Zavedanje o vrzelih pri izidih in procesih
  • Spoznali globalne cilje zdravstva
  • Znali našteti 6 nacionalnih ciljev kakovosti v zdravstvu
  • Seznanje s sistemom globokega znanja
  • Razumeli Model za izboljšave vsakdanje zdravstvene prakse

Modul 2

  • Postavili cilje za izboljšave
  • Znali izbrati prava merila
  • Oblikovali izboljšave
  • Testirali ali spremembe, ki ste jih uvedli v resnici delujejo

 Modul 3

  • Določili kako zbirati podatke za izboljšave
  • Razložili razliko med statičnim in dinamičnim prikazom podatkov
  • Razpoznali vrednost časovnega prikaza podatkov na časovni karti
  • Uporabili  stratificirane  podatke glede na specifične spremenljivke za pomoč pri učenju

Modul 4

  •  Spoznali pomen statistične kontrole procesov za izboljšave
  • Razumeli 2 tipa variabilnosti procesa
  • Znali narisati in razložiti časovno karto
  • Narisali in razložili histogram, Paretov diagram in razsevni diagram

Modul 5

Razložili kako slikovna orodja, kot so diagram gonilnih ključnih dejavnikov , pomagajo v različnih fazah projekta

  • Našteli več nalog povezanih z vsako fazo projekta za izboljšave
  • Opisali končni cilj uspešne vpeljave projekta – njegovo širitev
  • Ocenili lastno toleranco do sprememb
  • Opisali taktiko za odstranitev ovir
  • Razumeli kdo naj bo v timu za izboljšave, kakšno znanje in veščine naj imajo člani tima
  • Opisali tipične vloge in vrednote različnih poklicnih skupin, zdravnikov, medicinskih sester, farmacevtov, managerjev
  • Razložili različne taktike za izboljševanje komunikacije in timskega dela za uspešno izvajanje projektov za izboljševanje pri vsakdanjem delu

Postanite ekspert za izboljšanje lastne zdravstvene prakse

DOBRODOŠLI

Najlažja

pot do

uspeha

Izseki iz  e-tečaja o praktičnem izboljševanju zdravstvene prakse 

Stvar se ne zgodi čez noč, a če ne začnemo nikjer, nikoli ne bomo prišli do cilja.

Projekti za izboljšave gredo  skozi 4 faze

  1. Inovacija- nove ideje za spremembe,
  2. Pilot- testiranje spremembe v majhnem obsegu
  3. Vpeljava - sprememba je nov standardni proces na določeni lokaciji
  4. Širjenje -Vpeljava spremembe na več lokacijah

 

Za izboljšave potrebujete voljo. Imeti morate ideje za spremembe statusa quo. Ideje morate nato uresničiti

Model za izboljšave je sestavljen je iz dveh delov. Prvi del odgovori na 3 vprašanja. Drugi del predstavlja v NIPU krog (Načrtuj, Izvedi, Preuči in Ukrepaj). V angleščini se ta k rog imenuje PDSA (Plan, Do, Study, Act) in v nekoliko starejši literaturi PDCA, ki se lahko sliši tudi "Please Do notChange Anything."

RSM

Plagiarizem

Plagiarizem je, ko kopirate ali reproducirate besede, ideje ali kateri koli drug material iz drugega vira, ne da bi dali zasluge prvotnemu avtorju. Plagijat vključuje tudi prakso zaposlovanja ali omogočanja drugim osebam, da spremenijo ali revidirajo vaše delo, nato pa delo predložijo kot svoje. Ljudje lahko razpravljajo o nalogah med seboj ali z inštruktorjem ali tutorjem, vendar morajo biti vse naloge izvirna dela, ki jih  opravijo samostojno. Plagiarizem je nesprejemljiv v vsakem okolju in je resna kršitev kodeksa časti.

Če je  del ali vse vaše delo  opredeljena kot plagiat, se lahko sprejmejo naslednji ukrepi:

  1. Obveščeni boste, da je bila vaša naloga plagiat, in poročilo o primeru plagiata bo na voljo vsem.
  2. Vaš plagiat vam ne bo v čast.   Če so vašemu izdelku ljudje verjeli kot vašemu originalu   je rezultat vašega dela ničen in ga ni treba nikjer upoštevati.
  3. Ugled vas samih in organizacije , kjer ste delo opravili bo izgubljen.
  4. V normalnem okolju boste odstranjeni z delovnega mesta ali šole.

Kodeks časti

Če želite vzdrževati svojo integriteto, morate upoštevati kodeks časti Centra za izboljševanje kakovosti in varnosti zdravstvene obravnave:

  • Registrirajte se samo z enim  računom. Vaš račun je povezan z vašim e-poštnim naslovom.
  • Vaši odgovori na naloge, kvize in izpite morajo biti vaše lastno delo (razen pri nalogah, ki izrecno dovoljujejo sodelovanje).
  • Svojih rešitev nalog, kvizov ali izpitov ne smete deliti z nikomer, razen če to izrecno dovoli inštruktor. To vključuje vse, kar ste napisali, kot tudi vse uradne rešitve, ki jih zagotovi osebje tečaja.

s2Member®
Piškotki  zbirajo nekatere informacije, ki so na vašem računalniku ali drugi napravi. Uporabljajo se, da se »zapomnijo«, ko vaš računalnik vstopa v spletno stran. Pomagajo pri uspešnem delovanju naše spletne strani zato, da se izboljša vaša  izkušnja z njeno uporabo. Piškotki se uporabljajo, da obdržijo vašo izbiro - omogočajo anonimno  sledenje podatkov v Google Analytics. Piškotki izboljšajo vašo izkušnjo z brklanjem po internetu. To naredite na različne načine glede na to kateri brskalnik uporabljate. Navodila najdete v vašem brskalniku. Kaj se zgodi, če piškotke odstranite? To je odvisno od tega katere piškotke uporabljate. Na splošno velja, da z izbrisom piškotkov deli naše spletne strani za vas ne bodo delovali.     View more
Cookies settings
Accept
Decline
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive
  Če se strinjate s poltiko zasebosti, se vrnite na obrazec za prijavo  in se prijavite z vašim uporabniškim imenom ali e-poštnim naslovom. V kolikor še niste registrirani kliknite na obrazcu povezavo na registraciji. Nazaj na prijavo Nazaj na blagajno

Politika zasebnosti

Tukaj boste našli informacije o tem  kako obravnavamo vaše podatke, ki jih zbiramo od obiskovalcev naše spletne strani  in tistih, ki se prijavijo na našo spletno stran. Center za izboljševanje kakovosti in varnosti zdravstvene prakse  -  PROSUNT se zavezuje za varovanje vaše zasebnosti. Z uporabo naše spletne strani in naših dejavnosti se strinjate za procesiranje vaših osebnih podatkov na način, ki je zapisan v tej politiki o zasebnosti.

Definicije

Osebni podatki  –  katerakoli informacija s katero se lahko identificira oseba. Procesiranje  –  katerakoli dejanje, ki se opravlja z osebnimi podatki. Subjekt podatkov  - je oseba, katere  podatki se procesirajo. Otrok -  je oseba mlajša od 18 let.

Načela zaščite podatkov

Prosunt bo sledil  naslednjim načelom varovanja podatkov:
  • Procesiranje je v skladu z zakonodajo in transparentno.
  • Proces je omejen na namen uporabe podatkov.
  • Podatke procesiramo z minimalnimi potrebnimi podatki.
  • Vaših podatkov ne bomo shranjevali dalj kot je potrebno.
  • Vaši podatki so zaupni.

Vaše pravice

  1. Pravica do informacij - vedeti ali se vaši podatki obdelujejo, katere podatke zbiramo, od kje jih dobimo, zakaj jih potrebujemo in kdo jih procesira.
  2. Pravica do dostopa - do vaših podatkov lahko dostopate in lahko dobite kopijo vaših podatkov.
  3. Pravica do popravka - lahko zahtevate popravek.
  4. Pravica do izbrisa.
  5. Pravica, da nasprotujete procesiranju.
  6. Pravica do prenosa podatkov - podatki se na vašo zahtevo prenesejo  drugam.
  7. Pravica do pritožbe - v primeru da vaše upravičeni zahteve ne odobrimo, vam bomo povedali zakaj. Če s tem ne boste zadovoljni, nas prosim kontaktirajte.
  8. Pravica do pomoči nadzornega organa.
  9. Pravica da  prekličete vaše strinjanje za procesiranje vaših podatkov.
 

Podatki, ki jih zbiramo

Informacije, ki ste nam jih poslali Našo spletno stran lahko obiščete, ne da bi nam zaupali vaše osebne podatke.  Ko nekdo obišče našo spletno stran: https://prosunt.si, uporabljamo Google Analytics. Podatke Google Analytics uporabljamo samo za informacijo o tem kako ljudje uporabljajo in dostopajo do  naše spletne strani. Ta informacija se procesira na način, ki  ne identificira nikogar.  Razen IP naslova, informacijo o spletnem brskalniku, jeziku in napravi, ki jo uporabljate dodatnih  informacij ne  zbiramo. Na podlagi posredovanja vašega imena in priimka ter  vašega e- poštnega naslova  tega lahko dostopate:
  • do brezplačnih vsebin
  • plačljivih publikacij
  • novic
  • obvestil
  • e- tečajev
  • elektronskih izobraževalnih dogodkov
  • multimedijskih vsebin
Za plačljive vsebine in naročila publikacij, e-tečajev in multimedijskih vsebin nam ti podatki zadostujejo, če uporabljate PayPal ali kreditne, debetne kartice prek PayPal-a. Račun lahko tudi poravnate prek vaše banke. V kolikor gre za pošiljanje po navadni pošti, potrebujemo tudi vašo hišno številko, številko pošte in kraj in telefon zaradi lažjega kontakta dostavljavca pošiljke. Če se boste prijavili na konferenco, seminar ali  delavnico, ki poteka v živo potrebujemo poleg   imena in priimka in e-poštnega naslova še vašo hišno številko, številko pošte in kraj ter telefon, zaradi lažjega kontakta. V primeru naročila  pravne osebe - delovne organizacije potrebujemo : naziv organizacije, ime in priimek  odgovorne osebe, davčna številko, zavezanost  za  DDV, naslov, poštno in poštna številko, elektronski naslov in telefon. Informacije, ki se avtomatično zbirajo  To so informaciije, ki se avtomatično shranijo z uporabo piškotkov ali kupovanja. Te informacije se uporabljajo, za izboljšanje vaše izkušnje z našo spletno stranjo. Informacije o vas od naših partnerjev ne procesiramo.  Informacije, ki so javno dostopne o vas  Te informacije lahko procesiramo za obveščanje o dogodkih in posredovanja dokumetnov v tiskani ali elektronski obliki in za vabila na strokovna srečanja.

Kako uporabljamo vaše osebne podatke

Vaše podatke uporabljamo za  zagotavljanje  storitev za vas kot so vaša naročila, vabila na izobraževanja in in nakup dokumentov videov in podobnega. Vaše podatke uporabljamo zakonito  in na podlagi vašega strinjanja. Namen uporabe:
  • za zagotavljanje storitev za vas;
  • za kominikacijo z vami.;
  • za izboljšanje kakovosti naših storitev;
  • za pošiljanje novic  o naših storitvah in dogodkih;
  • za druge namene, za katere smo zaprosili za vaše strinjanje.
Pošto pošiljamo prek našega e-naslova ali prek MailChimp-a. Tu zbiramo statistiko o odpiranju pošte, in klikih s standardno tehnologijo za izboljšanje našega obveščanja. Z aveč informacij o zasebnosti MailChimp, prosimo poglejte obvestilo o zasebnosti MailChimpa: https://mailchimp.com/legal/privacy/ Nobenih podatkov, ki jih zberemo  od vas,  ne posojamo ali prodajamo drugim, razen  kadar to zahtevajo pravni predpisi v Republiki Sloveniji na podlagi naloga pristojnih inštitucij. Vaše informacije o plačilih naših storitev shranjujemo samo toliko časa kot je to potrebno  za računovodke aktivnosti ali druge zakonske obveznosti.

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo nikomur

Varnost vaših podatkov

Uporabljamo protokole za komunikacijo  kot so HTTPS. Naš sistem spremljamo za možne ranljivosti in napad.  Čeprav se trudimo, da najbolje zavarujemo vaše podatke  ne  moremo 100% zagotoviti varnosti informacij. V primeru kršitev bomo tako obvestili ustrezne institucije. Prosimo vas da čuvate vaše uporabniško ime   in geslo in ga nikomer drugemu ne posredujete. Če želite  podatke, ki jih imamo o vas prirediti ali popraviti   to lahko storite kadarkoli. Prav tako lahko svoje podatke izbrišete in lahko se tudi odjavite od posameznih e-poštnih obvestil s klikom na povezavo spodaj vsakega obvestila ali s sporočilom na: info@prosunt.si z besedilom:' Prosim odjavite me od prejemanja vaših obvestil po e-pošti'.

Otroci

Podatkov oseb mlajših od 18 let ne zbiramo. Kontakt  Spletna stran: www.prosunt.si e-naslov: info@prosunt.si Naslov: Blejska cesta 13, 4260 Bled Telefon: 386 4 574 0135 Povezava na nadzorni organ Nadzorni organ Če se še nite prijavili  in ko preberete, obvestilo se prosim vrnite na stran za prijavo s klikom na spodnjo povezavo in potem kliknite okence na prijavnem obrazcu,če se trinjate s tem obvestilo. Nazaj na prijavo  

Spremebe politike zasebnosti

To politiko lahko spremenimo . Zadnja posodobitev: 12.05.2018
Save settings
Cookies settings