Naučite se odličnosti
Praktično izboljševanje vašega vsakdanjega dela
Pridobite si certifikat praktikuma izboljševanja kakovosti v zdravstvu
Tukaj je vaš
e-tečaj o praktičnem izboljševanju kakovosti.
Najprej si poglejte video in preberite kaj vam ponujajo moduli in kaj boste spoznali v vsaki lekciji.
DOBRODOŠLI
ALI ŽE IMATE CERTIFIKAT?
Pridobili si boste kompetence za praktično izboljševanje kakovosti v vašem timu, enoti ali oddelku. Če si še niste ogledali vsebine modulov tečaja, lahko to storite tukaj. Tečaj je osnovan na video predstavitvah na podlagi znanstvenih raziskav o izboljševanju kakovosti v zdravstvu.
Vljudno vabljeni!
Priprava tečaja nam je vzela več mesecev. Želimo, da tečaj kar najbolje ustreza vsem poklicnim skupinam v zdravstvu v prizadevanju praktičnega izboljševanja lastne zdravstvene prakse in prakse v zdravstvenem timu.
Praktikum izboljševanja kakovosti
Premik od teorije v prakso
Pripravili boste načrte za izboljšave tistega, kar je pomembno za vašo dejavnost.
Znali boste opisati in uporabiti orodja za izboljšave uspešnosti.
Izvajali in učili se boste iz majhnih testov za spremembe.
Zbirali in analizirali boste podatke o vašem sistemu.
Načrtovali boste dolgoročno zadržanje izboljšav, ki ste jih naredili.
Moduli in lekcije
5 modulov in 19 lekcij
Čas
Predvajanje videa: 3 ure 15 minut
Video
22
Bonuses
Učitelj
Prednosti
e-tečajev za
ustanove
E-tečaj o praktičnem Modelu za izboljševanje je dostopen vsem zaposlenim
Lahko ga uporabljajo posamezniki, še bolje pa skupaj v timih, enotah in oddelkih.
DOBRODOŠLI
10-tedenski tečaj
Vabimo vas, da prijavite vaše zaposlene, da boste tako lahko zagotovili njihove kompetence z Modelom za izboljševanje kakovosti.
Orodja za izboljšave so enostavna. Uporabite jih!
Tečaj, ki vam bo končno omogočil kako izboljševati kakovost vaše lastne zdravstvene prakse kot posameznik, kot zdravstveni tim in kot enota v dejavnosti, kjer opravljate vsakdanje delo.
Ne odlašajte! Pridobite si e-tečaj še danes in si prihranite čas in denar. Ko bo števec dosegel ničlo, bo nakup še vedno možen a po višji ceni.
Pohitite! Popusta ne bo več, ko števec doseže ničlo.
Dnevi
:
Ure
:
Minute
:
Sekunde
Naučite se kako izboljševati lastno zdravstvene prakso v korist vaših pacientov.
Praktično izboljševanje kakovosti in varnosti pacientov - kratek uvod
Osnovni definiciji kakovosti v zdravstvu
Certifikat osnov izboljševanje kakovosti zdravstvene oskrbe
S pridobitvijo certifikata osnov kakovosti in varnosti pacientov boste pridobili ali nadgradili svoje znanje in veščine in dokazali samemu sebi in vašemu delodajalcu, da lahko veliko pripomorete k izboljševanju vsakdanjega dela.
Certifikat boste dobili, ko boste končali vse module o kakovosti in varnosti pacientov in dokazali svoje znanje s tem da boste teste v obliki izbire več možnih odgovorov rešili pozitivno z rezultatom najmanj 75%. Na razpolago bodo trije poskusi.
Tečaj o praktičnem izboljševanju vašega dela vam bo pomagal povečati zadovoljstvo z vašimi uspehi in uspehi vašega tima. Vplival bo na razvoj vaše delovne poti, pripomogel k boljši kompenzaciji za vaš trud in izboljšanju vaših delovnih in življenjskih pogojev.
Tečaj vas bo vodil po korakih do uspešnega začetka in dokončanja projekta za izboljševanje kakovosti vaše vsakdanje skrbi za paciente, ki vam zaupajo, da boste zanje storili vse za izboljšanje zdravja.
Tečaj ima 5 modulov in 19 lekcij
Modul 1 - Uvod v izboljševanje kakovosti v zdravstvu
- Zgodba o pacientki
- Vrzeli v zdravstveni obravnavi
- Zakaj kakovost v zdravstvu
- Globalni cilji zdravstva in 6 nacionalnih ciljev kakovosti za vse, ki so povezani z zdravstvom
- Razlaga 6 nacionalnih ciljev kakovosti v zdravstvu
- Kako se lahko spremenimo z uporabo Demingovega sistema globokega znanja?
Modul 2 - Model za izboljšave, vaše orodje za spremembe
- Postavitev ciljev
- Izbira meril
- Oblikovanje izboljšav
- Testiranje sprememb
Modul 3 - Merjenje za izboljšave
- Zbiranje podatkov in časovna karta
- Stratifikacija podatkov in ponavljajoči se NIPU krogi
Modul 4 - Analiza podatkov
- Uporaba podatkov za izboljšave
- Histogram, Paretov diagram, razsevni diagram
Modul 5 - Vodenje izboljšav
- 4 faze izboljševanja
- Človeška stran izboljševanja kakovosti
- Delo s člani večpoklicnega tima
- Zaključek
Zaznavanje potrebe po praktičnem znanju s področja kakovosti in varnosti v zdravstvu je vedno večje. K temu spodbujajo tudi zunanje presoje zdravstvene prakse. Vsak zdravstveni strokovnjak, vsak, ki dela v zdravstvu je odgovoren za svoje delo in njegovo izboljševanje.
Kakšno je tveganje za neznanje?
Nesreča ob epidemiji z SARS-CoV-2 nas je naučila, kako je mogoče poskrbeti za paciente in za lastno varnost pred okužbo. Zaradi neurejenega sistema obvladovanja tveganj in preprečevanja napak ter izvajanja praktičnih projektov izboljševanja kakovosti je umiralo tudi zdravstveno osebje.
Če resnično želimo izboljšati strukture, procese, izide in vzorce profesionalnega obnašanja, potem se ne bomo mogli izogniti pridobitvi kompetenc s področja kakovosti in varnosti zdravstvene obravnave.
Ta tečaj vam bo pomagal odkriti vrzeli v vašem znanju , veščinah in pristopu k problemom zdravstvene prakse. Tako se boste izognili zapravljanju časa in drugih virov za popravo stvari, ki bi jih lahko v prvo naredili pravilno.
Tako boste ponosni na tisto, kar delate vsak dan, vrnilo se bo veselje do dela, postali boste uspešnejši in zadovoljni.
Kaj boste s tečajem pridobili?
Modul 1
- Zavedanje o vrzelih pri izidih in procesih
- Spoznali globalne cilje zdravstva
- Znali našteti 6 nacionalnih ciljev kakovosti v zdravstvu
- Seznanje s sistemom globokega znanja
- Razumeli Model za izboljšave vsakdanje zdravstvene prakse
Modul 2
- Postavili cilje za izboljšave
- Znali izbrati prava merila
- Oblikovali izboljšave
- Testirali ali spremembe, ki ste jih uvedli v resnici delujejo
Modul 3
- Določili kako zbirati podatke za izboljšave
- Razložili razliko med statičnim in dinamičnim prikazom podatkov
- Razpoznali vrednost časovnega prikaza podatkov na časovni karti
- Uporabili stratificirane podatke glede na specifične spremenljivke za pomoč pri učenju
Modul 4
- Spoznali pomen statistične kontrole procesov za izboljšave
- Razumeli 2 tipa variabilnosti procesa
- Znali narisati in razložiti časovno karto
- Narisali in razložili histogram, Paretov diagram in razsevni diagram
Modul 5
Razložili kako slikovna orodja, kot so diagram gonilnih ključnih dejavnikov , pomagajo v različnih fazah projekta
- Našteli več nalog povezanih z vsako fazo projekta za izboljšave
- Opisali končni cilj uspešne vpeljave projekta – njegovo širitev
- Ocenili lastno toleranco do sprememb
- Opisali taktiko za odstranitev ovir
- Razumeli kdo naj bo v timu za izboljšave, kakšno znanje in veščine naj imajo člani tima
- Opisali tipične vloge in vrednote različnih poklicnih skupin, zdravnikov, medicinskih sester, farmacevtov, managerjev
- Razložili različne taktike za izboljševanje komunikacije in timskega dela za uspešno izvajanje projektov za izboljševanje pri vsakdanjem delu
Postanite ekspert za izboljšanje lastne zdravstvene prakse
DOBRODOŠLI
Najlažja
pot do
uspeha
Izseki iz e-tečaja o praktičnem izboljševanju zdravstvene prakse
Stvar se ne zgodi čez noč, a če ne začnemo nikjer, nikoli ne bomo prišli do cilja.
Projekti za izboljšave gredo skozi 4 faze
- Inovacija- nove ideje za spremembe,
- Pilot- testiranje spremembe v majhnem obsegu
- Vpeljava - sprememba je nov standardni proces na določeni lokaciji
- Širjenje -Vpeljava spremembe na več lokacijah
Za izboljšave potrebujete voljo. Imeti morate ideje za spremembe statusa quo. Ideje morate nato uresničiti
Model za izboljšave je sestavljen je iz dveh delov. Prvi del odgovori na 3 vprašanja. Drugi del predstavlja v NIPU krog (Načrtuj, Izvedi, Preuči in Ukrepaj). V angleščini se ta k rog imenuje PDSA (Plan, Do, Study, Act) in v nekoliko starejši literaturi PDCA, ki se lahko sliši tudi "Please Do notChange Anything."
©2015 - 2023 Prosunt d.o.o. Vse pravice pridržane
NAŠE ZAVEZE
RSM
Plagiarizem
Plagiarizem je, ko kopirate ali reproducirate besede, ideje ali kateri koli drug material iz drugega vira, ne da bi dali zasluge prvotnemu avtorju. Plagijat vključuje tudi prakso zaposlovanja ali omogočanja drugim osebam, da spremenijo ali revidirajo vaše delo, nato pa delo predložijo kot svoje. Ljudje lahko razpravljajo o nalogah med seboj ali z inštruktorjem ali tutorjem, vendar morajo biti vse naloge izvirna dela, ki jih opravijo samostojno. Plagiarizem je nesprejemljiv v vsakem okolju in je resna kršitev kodeksa časti.
Če je del ali vse vaše delo opredeljena kot plagiat, se lahko sprejmejo naslednji ukrepi:
- Obveščeni boste, da je bila vaša naloga plagiat, in poročilo o primeru plagiata bo na voljo vsem.
- Vaš plagiat vam ne bo v čast. Če so vašemu izdelku ljudje verjeli kot vašemu originalu je rezultat vašega dela ničen in ga ni treba nikjer upoštevati.
- Ugled vas samih in organizacije , kjer ste delo opravili bo izgubljen.
- V normalnem okolju boste odstranjeni z delovnega mesta ali šole.
Kodeks časti
Če želite vzdrževati svojo integriteto, morate upoštevati kodeks časti Centra za izboljševanje kakovosti in varnosti zdravstvene obravnave:
- Registrirajte se samo z enim računom. Vaš račun je povezan z vašim e-poštnim naslovom.
- Vaši odgovori na naloge, kvize in izpite morajo biti vaše lastno delo (razen pri nalogah, ki izrecno dovoljujejo sodelovanje).
- Svojih rešitev nalog, kvizov ali izpitov ne smete deliti z nikomer, razen če to izrecno dovoli inštruktor. To vključuje vse, kar ste napisali, kot tudi vse uradne rešitve, ki jih zagotovi osebje tečaja.