Tedenski utrinki

Strokovna literatura o varnosti pacientov

Tedenski utrinki s področja varnosti pacientov so namenjeni vsem, zlasti zdravnicam in zdravnikom in medicinskim sestram, ki delajo v prvi liniji zdravstva, pa tudi predstojnikom in celo vrhnjemu vodstvu zdravtvenih organizacij.  Izhajali bodo predvidoma v rzmaku 1 do 2 tedenov, največkrta ob torkih.

dr.Andrej Robida, dr. med.

Častni član Zdravniške zbornice Slovenije za odročja kakovosti in varnosti v zdravstvu

Tedenski utrinki

Okvir z naslovom v rdeči barvi je pomeben za vse zdravstvene strokovnjake!

ARHIV

Kliknite na ikono poleg naslova, da pogledate izvleček!

15.7.2024

Druga žrtev

Dejavniki, ki vplivajo na izkušnje druge žrtve in potrebe po podpori porodničarjev/ ginekologov  in pediatričnih zdravstvenih strokovnjakov  po  preprečljivih škodljivih dogodkih pri pacientu.

Vse bolj se priznava, da lahko klinični in neklinični zdravstveni strokovnjaki postanejo "druge žrtve" po preprečljivih škodljivih dogodkih pri pacientu. Poleg simptomov, povezanih s travmo, ki jih doživljajo druge žrtve, lahko neobdelana izkušnja druge žrtve (IDŽ) privede do izgorelosti in zapuščanja zdravstva. Da bi bolje razumeli dejavnike tveganja in potrebe po podpori prizadetih zdravstvenih delavcev po IDŽ, smo izvedli poglobljene kvalitativne intervjuje z dvanajstimi zaposlenimi v porodništvu in ginekologiji ter pediatriji v veliki akademski zdravstveni ustanovi na zgornjem srednjem zahodu ZDA. Več udeležencev je navedlo, da ni bil sam izid pacienta  tisti, ki je povzročil IDŽ, ampak povezani dejavniki, kot so moralna stiska ali komunikacijski izzivi. Udeleženci so razpravljali o vlogi kulture njihove delovne enote pri obdelavi po IDŽ in izrazili, da enote, ki jih dojemajo kot enote  kot tiste, ki  iščejo krivdo ali kjer preprečljivi škodljivi dogodki niso bili odprto obravnavani, ovirajo njihovo okrevanje. Medtem ko so bili želeni podporni mehanizmi individualizirani, so udeleženci poudarili pomen takojšnje in proaktivne podpore, na primer s programom medsebojne podpore in dolgoročnimi podpornimi mehanizmi za dolgotrajne simptome. Ker je izčrpavanje zdravstvenih delavcev še vedno pomembna zaskrbljenost, je bistveno, da razumemo in izpolnimo potrebe prizadetega osebja po podpori po IDŽ, da spodbujamo celostno oskrbo po preprečljivih škodljivih dogodkih pri pacientu.

22.7.2024

Resnost napak pri ravnanju z zdravili z neposredno delujočimi peroralnimi antikoagulanti

Prevalenca, prispevajoči dejavniki in resnost napak pri ravanju z zdravili, povezanih z neposredno delujočimi peroralnimi antikoagulanti pri odraslih bolnikih: sistematični pregled in metaanaliza 

Čeprav se peroralni antikoagulanti z neposrednim delovanjem na splošno štejejo za varnejše od starejših antikoagulantov, so še vedno zdravila z visokim tveganjem. Ta pregled je pokazal, da je med 5,3% in 37,3% bolnikov prišlo do napake pri predpisovanju, dajanju ali odmerjanju. Napake pri predpisovanju so predstavljale večino napak, pogoste  pa so bile tudi napake,  zaradi napačnega  zdravila ali napačnega  odmerka.

Al Rowily A, Jalal Z, Price MJ, et al. Prevalence, contributory factors and severity of medication errors associated with direct-acting oral anticoagulants in adult patients: a systematic review and meta-analysis. Eur J Clin Pharmacol.2022;78(4):623-645.

29.7.2024

Diagnostične napake pri hospitaliziranih odraslih

Diagnostične napake pri hospitaliziranih odraslih, ki so umrli ali so bili premeščeni na intenzivno terapijo

Diagnostične napake lahko povzročijo znatno obolevnost in smrtnost. Ta velika kohortna študija je pregledala zdravstvene kartoteke 2.428 odraslih bolnišničnih pacientov  ki so bili premeščeni na oddelek za intenzivno terapijo  v bolnišnici, da bi ocenili pogostost, vzrok in škodo diagnostičnih napak. Skoraj četrtina (23,0%) pacdientov v kohorti je doživela diagnostično napako, 6,6% pacientov , ki so umrli, pa je imelo diagnostično napako. Zamude pri naročanju in interpretaciji preiskav  ter težave s klinično oceno so bili najpogostejši dejavniki, ki so prispevali k premestitvi na intenzivno nego in / ali smrti.

 

Auergach Lee TM, Hubbard CC in drugi za raziskovalno skupino UPSIDE.Diagnostične napake pri hospitaliziranih odraslih, ki so umrli ali so bili premeščeni na intenzivno terapijo. JAMA Intern Med. 2024:184(2):164-173.

5.8.2024

Diagnostične vrzeli

Tipologija rešitev, ki obravnavajo diagnostične razlike: vrzeli in priložnosti.

Diagnostične razlike so preprečljive razlike pri diagnostičnih napakah ali priložnosti za doseganje diagnostične odličnosti. Članek opisuje razvoj 21 potencialnih rešitev za diagnostične razlike in štiri ekspertne  kategorije za izvajanje. Tipologija organizira 21 različnih vrst potencialnih rešitev diagnostičnih razlik v štiri primarne strokovne kategorije, potrebne za izvajanje: notranje ekspertiza  zdravstvenih sistemov, izobraževalci, multidisciplinarni raziskovalci varnosti pacientov in ekspertiza  o zdravstveni informacisko tehnoloških sistemih. Opisane so  potencialne vrste rešitev, ki so osredotočene na neskladja, in njihovo primerjavo  z obstoječimi primeri. Šest vrst je bilo označenih kot osredotočenost na diagnostične razlike, pet kot osredotočenih na diagnostiko in 10 s  splošnimi primeri zdravstvene obravnave . Samo tri vrste rešitev so bilr široko vpeljane. Dvanajst se  jih je izvajalo v omejenem obsegu, šest pa jih je bilo večinoma hipotetičnih. Opisane so vrzeli , ki obveščajo o napredku, ki je potreben za vsako od predlaganih vrst rešitev, da bi posebej obravnavali diagnostične razlike ki so primerne za izvajanje v rutinski praksi.

Zdravstveni sistemi, izobraževalci  raziskovalci in zdravstveni informacijski tehnologi so v partnerstvu s pacienti v celotnem diagnostičnem procesu ugotovili, da imajo primarno strokovno znanje pri ustvarjanju in sprejemanju rešitev.

Dukhanin V, Wiegand AA, Sheikh T, Jajodia A, McDonald KM. Typology of solutions addressing diagnostic disparities: gaps and opportunities. Diagnosis (Berl). 2024 Jul 3. doi: 10.1515/dx-2024-0026. 

12.8.2024

Generativna umetna inteligenca

Generativna umetna inteligenca, varnost pacientov in kakovost zdravstvenega varstva: pregled.

Zmogljivosti umetne inteligence (UI) so se v zadnjem letu pospešile in začenjajo pomembno vplivati na zdravstveno varstvo. Ali bi lahko ta nova tehnologija pomagala pri reševanju vprašanj, ki so že desetletja težka in ter skoraj neprebojn za izboljševanje  kakovost in varnosti? Čeprav smo na začetku poti, je jasno, da smo sredi temeljnega premika v zmogljivostih umetne inteligence. Jasno je tudi, da se te zmogljivosti neposredno uporabne  za zdravstvo ter izboljšanje kakovosti in varnosti pacientov, čeprav uvajajo nove zapletenosti in tveganja. Prej se je umetna inteligenca osredotočala na eno nalogo naenkrat: na primer, da bi povedala, ali je slika mačke ali psa ali je fotografija mrežnice pokazala diabetično retinopatijo ali ne. Temeljni modeli (in njihovi bližnji sorodniki, generativna umetna inteligenca in veliki jezikovni modeli) predstavljajo pomembno spremembo: sposobni so obravnavati številne različne vrste težav brez dodatnih naborov podatkov ali usposabljanja. Ta pregled služi kot osnova temeljev, prednosti, tveganj in neznank temeljnih modelov - in kako lahko te nove zmogljivosti pomagajo izboljšati kakovost zdravstvenega varstva in varnost pacientov.

Howel MD.Generative artificial intelligence, patient safety and healthcare quality: a review. BMJ Qual Saf. 2024;Epub Jul 24. https://doi.org/10.1136/bmjqs-2023-016690

19.8.2024

Sepsa

Sistemi opozarjanja na sepso, umrljivost   na urgentnih oddelkih- Sistematični pregled in metaanaliza

Zgodnje odkrivanje in obvladovanje sepse sta ključnega pomena za preživetje pacientov. Urgentni oddelki i imajo ključno vlogo pri obvladovanju sepse, vendar se soočajo z izzivi pri pravočasnem odzivu zaradi  velikega števila pacientov. Predlagani so sistemi opozarjanja na sepso za pospešitev diagnoze in zdravljenja začetek v skladu s smernicami kampanje za preživetje sepse.

 Temeljito iskanje je bilo opravljeno v PubMed, EMBASE, Web of Science in knjižnici Cochrane od 1.januarja 2004 do 19. novembra 2023. 

 Pregled je sledil prednostnim postavkam poročanja za sistematični pregledi in metaanalize (PRISMA).

Ključni izidi so vključevali umrljivost,  sprejem na oddelek za intenzivno terapijp, trajanje bivanja v bolnišnici in upoštevanje svežnja za sepso.

 Od 3281 prvotno identificiranih študij jih je 22 (0,67 %) izpolnjevalo merila za vključitev in zajetih  je bilo 19 580 Bolnikov. Sistemi opozarjanja na sepso so bili povezani z zmanjšanim tveganjem umrljivosti (razmerje tveganja [RR], 0,81; 95 % CI, 0,71 do 0,91) in dolžino bivanja v bolnišnici (standardizirana povprečna razlika [SMD], −0,15; 95 % CI, −0,20 do −0,11). Ti sistemi so bili povezani tudi z boljšim upoštevanjem elementov sepse, zlasti v smislu krajšega časa do dajanja tekočine (SMD, −0,42; 95% CI , -0,52 do −0,32), hemokultura (SMD, −0,31; 95% ICI −0,40 do −0,21), uporaba antibiotikov (SMD, −0,34; 95% CI, -0,39 do -0,29) in merjenje laktata (SMD, -0,15; 95% CI, -0,22 do -0,08). Elektronska opozorila so bila zlasti povezana z zmanjšano umrljivostjo (RR, 0,78; 95 %CI, 0,67 do 0,92) in upoštevanje smernic za hemokulturo (RR, 1,14; 95% CI, 1,03 do 1,27).

Te ugotovitve kažejo, da so bili sistemi opozarjanja na sepso na urgencah povezani z boljšimi izidi za paciente skupaj z boljšim upoštevanjem ravananja s sepso.

Diagnostične razlike so preprečljive razlike pri diagnostičnih napakah ali priložnosti za doseganje diagnostične odličnosti. Članek opisuje razvoj 21 potencialnih rešitev za diagnostične razlike in štiri ekspertne  kategorije za izvajanje. Tipologija organizira 21 različnih vrst potencialnih rešitev diagnostičnih razlik v štiri primarne strokovne kategorije, potrebne za izvajanje: notranje ekspertiza  zdravstvenih sistemov, izobraževalci, multidisciplinarni raziskovalci varnosti pacientov in ekspertiza  o zdravstveni informacisko tehnoloških sistemih. Opisane so  potencialne vrste rešitev, ki so osredotočene na neskladja, in njihovo primerjavo  z obstoječimi primeri. Šest vrst je bilo označenih kot osredotočenost na diagnostične razlike, pet kot osredotočenih na diagnostiko in 10 s  splošnimi primeri zdravstvene obravnave . Samo tri vrste rešitev so bilr široko vpeljane. Dvanajst se  jih je izvajalo v omejenem obsegu, šest pa jih je bilo večinoma hipotetičnih. Opisane so vrzeli , ki obveščajo o napredku, ki je potreben za vsako od predlaganih vrst rešitev, da bi posebej obravnavali diagnostične razlike ki so primerne za izvajanje v rutinski praksi.

Zdravstveni sistemi, izobraževalci  raziskovalci in zdravstveni informacijski tehnologi so v partnerstvu s pacienti v celotnem diagnostičnem procesu ugotovili, da imajo primarno strokovno znanje pri ustvarjanju in sprejemanju rešitev.

Hyung-Jun K,  Ryoung-Eun K,  Sung Yoon L, et al. JAMA Netw Open. 2024;7(7):e2422823. doi:10.1001/jamanetworkopen.2024.22823

25.8.2024

Pristranskost sidranj v diagnostičnem procesu

Vloga procesov znanja in sklepanja kot napovedovalcev dovzetnosti zdravnikov specializantov  za pristranskost sidranja v diagnostičnem sklepanju: randomizirani kontrolirani eksperiment

Izhodišča. Diagnostične napake so bile pripisane napakam v sklepanju, ki jih povzročajo kognitivne pristranskosti. Medtem ko so poskusi pokazali, da pristranskost povzroča napake, so se zdravniki s podobnim strokovnim znanjem razlikovali v dovzetnosti za pristranskost. Pogosto pravijo, da je upiranje pristranskosti odvisno od analitičnega sklepanja, ne glede na vpliv znanja. Preučili smo vlogo znanja in načina sklepanja, ki jo nakazujeta čas diagnoze in zaupanje, kot napovedovalcev dovzetnosti za pristranskost sidranja. Pristranskost sidranja se pojavi, ko se zdravniki držijo napačne diagnoze, ki jo sprožijo zgodnje izstopajoče  moteče dejavnike (IMD)kljub poznejšim nasprotujočim si informacijam.

Metode.Oseminšestdeset specializantov  interne medicine iz dveh nizozemskih univerzitetnih bolnišnic je sodelovalo v dvofaznem poskusu. Faza 1: ocena znanja o diskriminatornih značilnostih (tj. kliničnih ugotovitvah, ki razlikujejo med podobnimi boleznimi) za šest bolezni. Faza 2 (1 teden kasneje): diagnoza šestih primerov teh bolezni. Vsak primer je imel dve različici, ki sta se razlikovali izključno po prisotnosti / odsotnosti IMD. Vsak udeleženec je diagnosticiral tri primere z IMD (MD+) in tri brez (IMD−). Udeleženci so bili naključno razporejeni v različice primerov. Na podlagi ocenjevanja faze 1 so bili udeleženci razdeljeni v skupine z višjim znanjem ali nižjim znanjem. Glavne meritve rezultatov: pogostost diagnoz povezanih z IMD; čas za diagnozo; in zaupanje v diagnozo.

Rezultati. Medtem ko sta obe skupini znanja podobno delovali pri primerih SDF, so zdravniki z višjim znanjem podlegli pristranskosti sidranja manj pogosto kot njihovi kolegi z nižjim znanjem v primerih SDF+ (p = 0,02). Na splošno so zdravniki porabili več časa (p<0,001) in imeli manjše zaupanje (p = 0,02) pri SDF+ kot primeri SDF− (p<0,001). Vendar pa se pri diagnosticiranju primerov SDF+ skupine niso razlikovale v času (p = 0,88) ali v zanesljivosti (p = 0,96).

Zaključki. Zdravniki so očitno sprejeli bolj analitični pristop sklepanja, ko so bili predstavljeni z motečimi dejavniki, ki jih kaže povečan čas in nižja samozavest, ob poskušnju  boriti se proti pristranskosti. Vendar samo razširjen razmislek ni pojasnil opaženih razlik v uspešnosti med skupinami znanja. Uspeh pri blažitvi pristranskosti sidranja je bil primarnoin napovedan predvsem s  z znanjem  razlikovanja dejavnikov za diagnoz.

Mamede S et al. Role of knowledge and reasoning processes as predictors of resident physicians’ susceptibility to anchoring bias in diagnostic reasoning: a randomised controlled experiment. BMJ Quality & Safety 2024; 33 549-551 Published Online First: 03 May 2024. doi: 10.1136/bmjqs-2024-017141


s2Member®
Piškotki  zbirajo nekatere informacije, ki so na vašem računalniku ali drugi napravi. Uporabljajo se, da se »zapomnijo«, ko vaš računalnik vstopa v spletno stran. Pomagajo pri uspešnem delovanju naše spletne strani zato, da se izboljša vaša  izkušnja z njeno uporabo. Piškotki se uporabljajo, da obdržijo vašo izbiro - omogočajo anonimno  sledenje podatkov v Google Analytics. Piškotki izboljšajo vašo izkušnjo z brklanjem po internetu. To naredite na različne načine glede na to kateri brskalnik uporabljate. Navodila najdete v vašem brskalniku. Kaj se zgodi, če piškotke odstranite? To je odvisno od tega katere piškotke uporabljate. Na splošno velja, da z izbrisom piškotkov deli naše spletne strani za vas ne bodo delovali.     View more
Cookies settings
Accept
Decline
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive
  Če se strinjate s poltiko zasebosti, se vrnite na obrazec za prijavo  in se prijavite z vašim uporabniškim imenom ali e-poštnim naslovom. V kolikor še niste registrirani kliknite na obrazcu povezavo na registraciji. Nazaj na prijavo Nazaj na blagajno

Politika zasebnosti

Tukaj boste našli informacije o tem  kako obravnavamo vaše podatke, ki jih zbiramo od obiskovalcev naše spletne strani  in tistih, ki se prijavijo na našo spletno stran. Center za izboljševanje kakovosti in varnosti zdravstvene prakse  -  PROSUNT se zavezuje za varovanje vaše zasebnosti. Z uporabo naše spletne strani in naših dejavnosti se strinjate za procesiranje vaših osebnih podatkov na način, ki je zapisan v tej politiki o zasebnosti.

Definicije

Osebni podatki  –  katerakoli informacija s katero se lahko identificira oseba. Procesiranje  –  katerakoli dejanje, ki se opravlja z osebnimi podatki. Subjekt podatkov  - je oseba, katere  podatki se procesirajo. Otrok -  je oseba mlajša od 18 let.

Načela zaščite podatkov

Prosunt bo sledil  naslednjim načelom varovanja podatkov:
  • Procesiranje je v skladu z zakonodajo in transparentno.
  • Proces je omejen na namen uporabe podatkov.
  • Podatke procesiramo z minimalnimi potrebnimi podatki.
  • Vaših podatkov ne bomo shranjevali dalj kot je potrebno.
  • Vaši podatki so zaupni.

Vaše pravice

  1. Pravica do informacij - vedeti ali se vaši podatki obdelujejo, katere podatke zbiramo, od kje jih dobimo, zakaj jih potrebujemo in kdo jih procesira.
  2. Pravica do dostopa - do vaših podatkov lahko dostopate in lahko dobite kopijo vaših podatkov.
  3. Pravica do popravka - lahko zahtevate popravek.
  4. Pravica do izbrisa.
  5. Pravica, da nasprotujete procesiranju.
  6. Pravica do prenosa podatkov - podatki se na vašo zahtevo prenesejo  drugam.
  7. Pravica do pritožbe - v primeru da vaše upravičeni zahteve ne odobrimo, vam bomo povedali zakaj. Če s tem ne boste zadovoljni, nas prosim kontaktirajte.
  8. Pravica do pomoči nadzornega organa.
  9. Pravica da  prekličete vaše strinjanje za procesiranje vaših podatkov.
 

Podatki, ki jih zbiramo

Informacije, ki ste nam jih poslali Našo spletno stran lahko obiščete, ne da bi nam zaupali vaše osebne podatke.  Ko nekdo obišče našo spletno stran: https://prosunt.si, uporabljamo Google Analytics. Podatke Google Analytics uporabljamo samo za informacijo o tem kako ljudje uporabljajo in dostopajo do  naše spletne strani. Ta informacija se procesira na način, ki  ne identificira nikogar.  Razen IP naslova, informacijo o spletnem brskalniku, jeziku in napravi, ki jo uporabljate dodatnih  informacij ne  zbiramo. Na podlagi posredovanja vašega imena in priimka ter  vašega e- poštnega naslova  tega lahko dostopate:
  • do brezplačnih vsebin
  • plačljivih publikacij
  • novic
  • obvestil
  • e- tečajev
  • elektronskih izobraževalnih dogodkov
  • multimedijskih vsebin
Za plačljive vsebine in naročila publikacij, e-tečajev in multimedijskih vsebin nam ti podatki zadostujejo, če uporabljate PayPal ali kreditne, debetne kartice prek PayPal-a. Račun lahko tudi poravnate prek vaše banke. V kolikor gre za pošiljanje po navadni pošti, potrebujemo tudi vašo hišno številko, številko pošte in kraj in telefon zaradi lažjega kontakta dostavljavca pošiljke. Če se boste prijavili na konferenco, seminar ali  delavnico, ki poteka v živo potrebujemo poleg   imena in priimka in e-poštnega naslova še vašo hišno številko, številko pošte in kraj ter telefon, zaradi lažjega kontakta. V primeru naročila  pravne osebe - delovne organizacije potrebujemo : naziv organizacije, ime in priimek  odgovorne osebe, davčna številko, zavezanost  za  DDV, naslov, poštno in poštna številko, elektronski naslov in telefon. Informacije, ki se avtomatično zbirajo  To so informaciije, ki se avtomatično shranijo z uporabo piškotkov ali kupovanja. Te informacije se uporabljajo, za izboljšanje vaše izkušnje z našo spletno stranjo. Informacije o vas od naših partnerjev ne procesiramo.  Informacije, ki so javno dostopne o vas  Te informacije lahko procesiramo za obveščanje o dogodkih in posredovanja dokumetnov v tiskani ali elektronski obliki in za vabila na strokovna srečanja.

Kako uporabljamo vaše osebne podatke

Vaše podatke uporabljamo za  zagotavljanje  storitev za vas kot so vaša naročila, vabila na izobraževanja in in nakup dokumentov videov in podobnega. Vaše podatke uporabljamo zakonito  in na podlagi vašega strinjanja. Namen uporabe:
  • za zagotavljanje storitev za vas;
  • za kominikacijo z vami.;
  • za izboljšanje kakovosti naših storitev;
  • za pošiljanje novic  o naših storitvah in dogodkih;
  • za druge namene, za katere smo zaprosili za vaše strinjanje.
Pošto pošiljamo prek našega e-naslova ali prek MailChimp-a. Tu zbiramo statistiko o odpiranju pošte, in klikih s standardno tehnologijo za izboljšanje našega obveščanja. Z aveč informacij o zasebnosti MailChimp, prosimo poglejte obvestilo o zasebnosti MailChimpa: https://mailchimp.com/legal/privacy/ Nobenih podatkov, ki jih zberemo  od vas,  ne posojamo ali prodajamo drugim, razen  kadar to zahtevajo pravni predpisi v Republiki Sloveniji na podlagi naloga pristojnih inštitucij. Vaše informacije o plačilih naših storitev shranjujemo samo toliko časa kot je to potrebno  za računovodke aktivnosti ali druge zakonske obveznosti.

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo nikomur

Varnost vaših podatkov

Uporabljamo protokole za komunikacijo  kot so HTTPS. Naš sistem spremljamo za možne ranljivosti in napad.  Čeprav se trudimo, da najbolje zavarujemo vaše podatke  ne  moremo 100% zagotoviti varnosti informacij. V primeru kršitev bomo tako obvestili ustrezne institucije. Prosimo vas da čuvate vaše uporabniško ime   in geslo in ga nikomer drugemu ne posredujete. Če želite  podatke, ki jih imamo o vas prirediti ali popraviti   to lahko storite kadarkoli. Prav tako lahko svoje podatke izbrišete in lahko se tudi odjavite od posameznih e-poštnih obvestil s klikom na povezavo spodaj vsakega obvestila ali s sporočilom na: info@prosunt.si z besedilom:' Prosim odjavite me od prejemanja vaših obvestil po e-pošti'.

Otroci

Podatkov oseb mlajših od 18 let ne zbiramo. Kontakt  Spletna stran: www.prosunt.si e-naslov: info@prosunt.si Naslov: Blejska cesta 13, 4260 Bled Telefon: 386 4 574 0135 Povezava na nadzorni organ Nadzorni organ Če se še nite prijavili  in ko preberete, obvestilo se prosim vrnite na stran za prijavo s klikom na spodnjo povezavo in potem kliknite okence na prijavnem obrazcu,če se trinjate s tem obvestilo. Nazaj na prijavo  

Spremebe politike zasebnosti

To politiko lahko spremenimo . Zadnja posodobitev: 12.05.2018
Save settings
Cookies settings