Spremljajte naše najnovejše epizode
Nove epizode!
Podkast
Navdušenci za kakovost
Za vse, ki vas kakovost in varnost pacientov zanima!
Za vse, ki bi radi pridobili kompetence za kakovost in varnost zdravstvene obravnave.
Za vse, ki bi radi vpeljali kakovost in varnost v lastno zdravstveno prakso kot posameznik, kot tim, enota ali zdravstvena organizacija v državnem ali zasebnem zdravstvu.
Postanite navdušenec
O učenju za kakovost in varnost pacientov
Kakovost in varnost pacientov sta znanosti, ki delujeta na enakih načelih kot druge aplikativne znanosti. Zato mora praktična uvedba v zdravstveno prakso sloneti na dokazih in dejstvih.
Intervju z dr Robido o stanju varnosti pacientov v Sloveniji
Zakaj se v Sloveniji na področju varnosti v zdravstvu kljub vsakoletnim tragičnim dogodkom nič ne spremeni? V celjski bolnišnici so sedemintrideset ur dva pacienta zdravili pod nepravima imenoma. Ali je šlo za človeško napako, za malomarnost, za napako v sistemu ali za splet nesrečnih dogodkov? Kdo je kriv? »Če bomo zdaj obtožili zdravnika, medicinsko sestro ali reševalca, nimamo pojma, kako se preprečujejo napake v zdravstvu,« opozarja izr. prof. dr. Andrej Robida. Izkušen slovenski strokovnjak za kakovost in varnost v zdravstvu ni zadovoljen z ravnanjem ministrstva za zdravje. Kakšen odziv bi bil bolj na mestu? Kaj bi torej morali storiti? Dr. Robida bo gost sredinega Intervjuja na Prvem. V ponedeljek se je na Gorenjskem z njim srečal Iztok Konc.
Datum: 28.9.2022, Radio 1 SLO
Knjiga "Management v zravstvenih organizacijah"
Osnovni definiciji kakovosti v zdravstvu
Ena velikost ustreza vsem?
Zadnje epizode
Pot do odlične zdravstvene prakse
Napake v zdravstvu - Kako analizirati vzroke napak in jih preprečiti
Avtor več epizod

dr Andrej Robida
Ali ste prpričani da sta kakovost in varnost zdravstvene obravnave znanosti? Ali morda mislite, da je to malo za zraven ob vsakdanjem rutinskem delu in naj stvari uredijo komisije za kakovost. Ali menite, da je dovolj če se trudimo in da smo pazljivi, pa napak ne bo. Verjamemo, da niste med tistimi, ki aktivno ali pasivno zagovarjajo statuds quo.
Vaša sporočila
Pošljite nam vaša mnenja o posamezni epizodi in sporočila o tem, kaj bi radi še slišali.
za vse , ki jih kakovost in varnost pacientov zanimata
Pogosto obiščite podkaste
Ostanite seznanjeni z novostmi s področja kakovosti ni varnosti pacientov
©2015 - 2023 Prosunt d.o.o. Vse pravice pridržane
NAŠE ZAVEZE



RSM

Plagiarizem
Plagiarizem je, ko kopirate ali reproducirate besede, ideje ali kateri koli drug material iz drugega vira, ne da bi dali zasluge prvotnemu avtorju. Plagijat vključuje tudi prakso zaposlovanja ali omogočanja drugim osebam, da spremenijo ali revidirajo vaše delo, nato pa delo predložijo kot svoje. Ljudje lahko razpravljajo o nalogah med seboj ali z inštruktorjem ali tutorjem, vendar morajo biti vse naloge izvirna dela, ki jih opravijo samostojno. Plagiarizem je nesprejemljiv v vsakem okolju in je resna kršitev kodeksa časti.
Če je del ali vse vaše delo opredeljena kot plagiat, se lahko sprejmejo naslednji ukrepi:
- Obveščeni boste, da je bila vaša naloga plagiat, in poročilo o primeru plagiata bo na voljo vsem.
- Vaš plagiat vam ne bo v čast. Če so vašemu izdelku ljudje verjeli kot vašemu originalu je rezultat vašega dela ničen in ga ni treba nikjer upoštevati.
- Ugled vas samih in organizacije , kjer ste delo opravili bo izgubljen.
- V normalnem okolju boste odstranjeni z delovnega mesta ali šole.
Kodeks časti
Če želite vzdrževati svojo integriteto, morate upoštevati kodeks časti Centra za izboljševanje kakovosti in varnosti zdravstvene obravnave:
- Registrirajte se samo z enim računom. Vaš račun je povezan z vašim e-poštnim naslovom.
- Vaši odgovori na naloge, kvize in izpite morajo biti vaše lastno delo (razen pri nalogah, ki izrecno dovoljujejo sodelovanje).
- Svojih rešitev nalog, kvizov ali izpitov ne smete deliti z nikomer, razen če to izrecno dovoli inštruktor. To vključuje vse, kar ste napisali, kot tudi vse uradne rešitve, ki jih zagotovi osebje tečaja.