ANALIZA NAPAK

TUKAJ JE VAŠ PRAKTIČNI PRIROČNIK

Uporabite ga pri analizi napak

man reading
Bodoča medicinska sestra bere o analizi napak, da bi se jim izognila, ko bo delala s pacienti.

 V Sloveniji nimamo neodvisnega organana za preiskovanje napak  v zdravstvu

To ne more biti Ministrstvo za zdravje, nobena zbornica ali profesionalno združenje in tudi ne sodišča.

 V sloveniji umre v bolnišnicah  več sto pacientov zaradi škodljivega dogodka, vsakih 8 ur. To so ekstrapolirani podatki, ker svoje raziskave nimamo, ker jo je nekdo na Ministrtvu za zdravje , potem ko je bila napravljena pilotna študija, zavrl. Polovica teh dogodkov bi se dalo preprečiti, ker nastanejo zaradi napak in nekaterih kršitev. Skoraj nihče ne razume, da je človeška napaka simptom in n vzrok varnostnem incidentu.  Večina napak nastane zaradi  vzrokov v delovnem sistemu, kjer ljudje delajo. 

 

Za preprečitev napak s škodo za pacienta, morate analizirati tudi skorajšnje napake. To je najlažji način učenja, ker škode za pacienta ni in prav tako ni posledic za udeležence pri napaki.

  • Ne čakajte, da bo prišlo do katastrofalnih napak.
  • Ne čakajte, da vas bodo šele zunanji presojevalci opozorili na neskladnosti.
  • Ne čakajte na to, da se boste znašli v medijih zaradi napak.
  • Vzpostavite sistem varnosti pacientov v celotni ustanovi.
  • Vzpostavite infrastrukturo, procese in merite izide.
  • Preberite si priročnik in pri analizi napak upoštevajte sistematično analizo globljih vzrokov za napake.
  • Vzpostavite pravično kulturo.
  • Usposobite osebje za varno delo s pacienti.
  • Preoblikujete sisteme in procese z vgradnjo varoval za preprečevanje napak.

Napačna diagnoza in pogosta napačna analiza napake v Sloveniji

Odlomek iz knjige: Napake pri zdravstveni obravnavi pacientov

Naučili se boste

 o sodobni analizi napak in tveganega obnašanja, ki vodi v kršitve

Poglavja

1. poglavje

Uvod

2. poglavje

Pogled pacientov in svojcev na varnost

3. poglavje

Pristop obrvnavanja škodljivih dogodkov zaradi napak

4. poglavje

Koncepti, ki so potrebni za izvajanje analize

5. poglavje

Kultura varnosti

6. poglavje

Slovar izrazov

7. poglavje

Model nastanka napak

8. Poglavje

  • Analiza varnostnega incidenta
  • Takojšnje ukrepanje
  • Priprava na analizo
  • Potek analize
  • Ravnaje vodstva pri uvajanju ukrepov
  • Učenje in širjenje znanja

9. poglavje

Zaključek
Ali želite kupiti takoj brez naročilnice?

Kliknite gumb

Author

Avtor

Priročnik je plod izkušenj avtorja  pri analizi nekaterih smrti zaradi domnevnih napak, avtorjevih raziskav  in  sodobne znastvene literature s področja znanosti o varnosti pacientov.

Seminar

Center za izboljševanje kakovosti in varnosti ponuja tudi seminarje o sosdobni analizi napak, kjer udeleženci spoznajo

  • Osnove varnosti pacientov
  • Delovanje človeških možganov, ki vodijo do napak
  • Pravičen pristop pri obravnavi napak
  • Iskanje vzrokov za napake
  •  Uvjanje sistemskih ukrepov za preprečevanje napala

Andrej Robida

  • Izredni profesor pediatrije in javnega zdravja
  • Pediatrični kardiolog
  • Strokovnjak za klinično kakovost in varnost pacientov
  • Fakultetni predavatelj
  • Fellow of American College of Cardiology (retired).

V maju 2016 je potekala delavnica o analizi napak

Kaj pravijo udeleženci delavnice

Zdravniki, farmacevti, medicinske sestre in babice, ekonomisti

Na delavnici smo zdravniki, farmacevti, medicinske sestre in ekonomisti  dobili pregled nad kompleksnostjo sistematične analize globljih vzrokov z  napake. Hkrati smo prepoznali, kako globoko v nas je usidran osebni model obtoževanja posameznika, za katerega mnogi menijo, da je edini pravi pristop k analizi napak, saj drugega ne poznajo. Zato nujno potrebujemo tovrstno znanje, da prepoznamo, da osebni pristop ni pravi, ni pravičen, niti ne pripomore k izboljšanju zdravstvene oskrbe, ter se podučimo o pravem in pravičnem modelu – sistemskem modelu analize napak.

Prav to izobraževanje o sistematični analizi globljih vzrokov za napake bi moral nujno opraviti vsak posamezni vodja in tudi vsak posameznik v našem zdravstvenem sistemu, ki ima kakršnokoli formalno vlogo pri zagotavljanju varnosti in kakovosti zdravstvene obravnave. Prav bi bilo, da bi bili takšnega izobraževanja deležni tudi vsi drugi zdravstveni delavci in sodelavci, da se bomo lahko premaknili iz kulture strahu in obtoževanj v kulturo sodelovanja, varnosti in pravičnosti – v dobro naših pacientov in nas samih.

Zakaj potrebujete priročnik

Ali poznate koga, ki so mu začasno odvzeli licenco, ker se je zmotil, ali ga obtožili zločinstva?

Ali so vas že kdaj obdolževali, da ste krivi za napako, ker ste bili površni, nepazljivi, raztreseni, utrujeni…   Ali ste že kdaj kaj pozabili, kar je pripeljalo do napake?  Skoraj zagotovo se vam je to zgodilo, doma ali na delovnem mestu, saj imamo zdravniki in drugi zdravstveni strokovnjaki enake nepopolne možgane kot vsi drugi ljudje. Pristop k analizi napak se je na podlagi znanosti o varnosti v zadnjih dveh desetletjih temeljito spremenil. Sloni na sistemskem pristopu, ki omogoča najti globlje vzroke za napake in ugotavlja zakaj so ljudje v določeni situaciji ravnali tako kot so in zakaj je prišlo do napake (npr., zakaj so se zmotili, nekaj pozabili, spregledali, bili površni...). Lastne izkušnje avtorja na podlagi sodelovanja pri analizah napak s katastrofalnimi posledicami za pacienta kažejo na to, da v Sloveniji, še vedno raje vidimo, da se s prstom pokaže na »krivca«, ali obtoži sporočevalca napake.Vodstva so zelo nesrečna, če se odkrijejo sistemski vzroki za napako, saj težko priznavajo, kaj vse je v ustanovi ali na oddelku, ki jih vodijo narobe in koliko dela jih čaka, da bi vzpostavili sisteme, procese in  varovala, da bi se podobne napake v prihodnje preprečile.

Ko boste priročnik prebrali, se boste lahko ubranili neupravičenega obtoževanja, če se vam bo zgodila napaka.

Naročite  priročnik zdaj!

Če želite kupiti brez naročila, kliknite gumb "Hitri nakup".

s2Member®
Piškotki  zbirajo nekatere informacije, ki so na vašem računalniku ali drugi napravi. Uporabljajo se, da se »zapomnijo«, ko vaš računalnik vstopa v spletno stran. Pomagajo pri uspešnem delovanju naše spletne strani zato, da se izboljša vaša  izkušnja z njeno uporabo. Piškotki se uporabljajo, da obdržijo vašo izbiro - omogočajo anonimno  sledenje podatkov v Google Analytics. Piškotki izboljšajo vašo izkušnjo z brklanjem po internetu. To naredite na različne načine glede na to kateri brskalnik uporabljate. Navodila najdete v vašem brskalniku. Kaj se zgodi, če piškotke odstranite? To je odvisno od tega katere piškotke uporabljate. Na splošno velja, da z izbrisom piškotkov deli naše spletne strani za vas ne bodo delovali.     View more
Cookies settings
Accept
Decline
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive
  Če se strinjate s poltiko zasebosti, se vrnite na obrazec za prijavo  in se prijavite z vašim uporabniškim imenom ali e-poštnim naslovom. V kolikor še niste registrirani kliknite na obrazcu povezavo na registraciji. Nazaj na prijavo Nazaj na blagajno

Politika zasebnosti

Tukaj boste našli informacije o tem  kako obravnavamo vaše podatke, ki jih zbiramo od obiskovalcev naše spletne strani  in tistih, ki se prijavijo na našo spletno stran. Center za izboljševanje kakovosti in varnosti zdravstvene prakse  -  PROSUNT se zavezuje za varovanje vaše zasebnosti. Z uporabo naše spletne strani in naših dejavnosti se strinjate za procesiranje vaših osebnih podatkov na način, ki je zapisan v tej politiki o zasebnosti.

Definicije

Osebni podatki  –  katerakoli informacija s katero se lahko identificira oseba. Procesiranje  –  katerakoli dejanje, ki se opravlja z osebnimi podatki. Subjekt podatkov  - je oseba, katere  podatki se procesirajo. Otrok -  je oseba mlajša od 18 let.

Načela zaščite podatkov

Prosunt bo sledil  naslednjim načelom varovanja podatkov:
  • Procesiranje je v skladu z zakonodajo in transparentno.
  • Proces je omejen na namen uporabe podatkov.
  • Podatke procesiramo z minimalnimi potrebnimi podatki.
  • Vaših podatkov ne bomo shranjevali dalj kot je potrebno.
  • Vaši podatki so zaupni.

Vaše pravice

  1. Pravica do informacij - vedeti ali se vaši podatki obdelujejo, katere podatke zbiramo, od kje jih dobimo, zakaj jih potrebujemo in kdo jih procesira.
  2. Pravica do dostopa - do vaših podatkov lahko dostopate in lahko dobite kopijo vaših podatkov.
  3. Pravica do popravka - lahko zahtevate popravek.
  4. Pravica do izbrisa.
  5. Pravica, da nasprotujete procesiranju.
  6. Pravica do prenosa podatkov - podatki se na vašo zahtevo prenesejo  drugam.
  7. Pravica do pritožbe - v primeru da vaše upravičeni zahteve ne odobrimo, vam bomo povedali zakaj. Če s tem ne boste zadovoljni, nas prosim kontaktirajte.
  8. Pravica do pomoči nadzornega organa.
  9. Pravica da  prekličete vaše strinjanje za procesiranje vaših podatkov.
 

Podatki, ki jih zbiramo

Informacije, ki ste nam jih poslali Našo spletno stran lahko obiščete, ne da bi nam zaupali vaše osebne podatke.  Ko nekdo obišče našo spletno stran: https://prosunt.si, uporabljamo Google Analytics. Podatke Google Analytics uporabljamo samo za informacijo o tem kako ljudje uporabljajo in dostopajo do  naše spletne strani. Ta informacija se procesira na način, ki  ne identificira nikogar.  Razen IP naslova, informacijo o spletnem brskalniku, jeziku in napravi, ki jo uporabljate dodatnih  informacij ne  zbiramo. Na podlagi posredovanja vašega imena in priimka ter  vašega e- poštnega naslova  tega lahko dostopate:
  • do brezplačnih vsebin
  • plačljivih publikacij
  • novic
  • obvestil
  • e- tečajev
  • elektronskih izobraževalnih dogodkov
  • multimedijskih vsebin
Za plačljive vsebine in naročila publikacij, e-tečajev in multimedijskih vsebin nam ti podatki zadostujejo, če uporabljate PayPal ali kreditne, debetne kartice prek PayPal-a. Račun lahko tudi poravnate prek vaše banke. V kolikor gre za pošiljanje po navadni pošti, potrebujemo tudi vašo hišno številko, številko pošte in kraj in telefon zaradi lažjega kontakta dostavljavca pošiljke. Če se boste prijavili na konferenco, seminar ali  delavnico, ki poteka v živo potrebujemo poleg   imena in priimka in e-poštnega naslova še vašo hišno številko, številko pošte in kraj ter telefon, zaradi lažjega kontakta. V primeru naročila  pravne osebe - delovne organizacije potrebujemo : naziv organizacije, ime in priimek  odgovorne osebe, davčna številko, zavezanost  za  DDV, naslov, poštno in poštna številko, elektronski naslov in telefon. Informacije, ki se avtomatično zbirajo  To so informaciije, ki se avtomatično shranijo z uporabo piškotkov ali kupovanja. Te informacije se uporabljajo, za izboljšanje vaše izkušnje z našo spletno stranjo. Informacije o vas od naših partnerjev ne procesiramo.  Informacije, ki so javno dostopne o vas  Te informacije lahko procesiramo za obveščanje o dogodkih in posredovanja dokumetnov v tiskani ali elektronski obliki in za vabila na strokovna srečanja.

Kako uporabljamo vaše osebne podatke

Vaše podatke uporabljamo za  zagotavljanje  storitev za vas kot so vaša naročila, vabila na izobraževanja in in nakup dokumentov videov in podobnega. Vaše podatke uporabljamo zakonito  in na podlagi vašega strinjanja. Namen uporabe:
  • za zagotavljanje storitev za vas;
  • za kominikacijo z vami.;
  • za izboljšanje kakovosti naših storitev;
  • za pošiljanje novic  o naših storitvah in dogodkih;
  • za druge namene, za katere smo zaprosili za vaše strinjanje.
Pošto pošiljamo prek našega e-naslova ali prek MailChimp-a. Tu zbiramo statistiko o odpiranju pošte, in klikih s standardno tehnologijo za izboljšanje našega obveščanja. Z aveč informacij o zasebnosti MailChimp, prosimo poglejte obvestilo o zasebnosti MailChimpa: https://mailchimp.com/legal/privacy/ Nobenih podatkov, ki jih zberemo  od vas,  ne posojamo ali prodajamo drugim, razen  kadar to zahtevajo pravni predpisi v Republiki Sloveniji na podlagi naloga pristojnih inštitucij. Vaše informacije o plačilih naših storitev shranjujemo samo toliko časa kot je to potrebno  za računovodke aktivnosti ali druge zakonske obveznosti.

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo nikomur

Varnost vaših podatkov

Uporabljamo protokole za komunikacijo  kot so HTTPS. Naš sistem spremljamo za možne ranljivosti in napad.  Čeprav se trudimo, da najbolje zavarujemo vaše podatke  ne  moremo 100% zagotoviti varnosti informacij. V primeru kršitev bomo tako obvestili ustrezne institucije. Prosimo vas da čuvate vaše uporabniško ime   in geslo in ga nikomer drugemu ne posredujete. Če želite  podatke, ki jih imamo o vas prirediti ali popraviti   to lahko storite kadarkoli. Prav tako lahko svoje podatke izbrišete in lahko se tudi odjavite od posameznih e-poštnih obvestil s klikom na povezavo spodaj vsakega obvestila ali s sporočilom na: info@prosunt.si z besedilom:' Prosim odjavite me od prejemanja vaših obvestil po e-pošti'.

Otroci

Podatkov oseb mlajših od 18 let ne zbiramo. Kontakt  Spletna stran: www.prosunt.si e-naslov: info@prosunt.si Naslov: Blejska cesta 13, 4260 Bled Telefon: 386 4 574 0135 Povezava na nadzorni organ Nadzorni organ Če se še nite prijavili  in ko preberete, obvestilo se prosim vrnite na stran za prijavo s klikom na spodnjo povezavo in potem kliknite okence na prijavnem obrazcu,če se trinjate s tem obvestilo. Nazaj na prijavo  

Spremebe politike zasebnosti

To politiko lahko spremenimo . Zadnja posodobitev: 12.05.2018
Save settings
Cookies settings